click! click!

Monday, June 03, 2013

LAMANYA KENA CUTI...

ASSALLAMMUALAIKUM


Dah lama giler aku tak menjenguk kat sini. Bukan ape, aku skarang dah berpindah rumah.. kat kawasan ni takde line P1 langsung. So, dengan berat hati..aku terpaksa terminate je P1 aku tu. NI pun just update guna broadband celcom simcard henpon aku. Sedih kan.. ;'(

Buat sementara ni, tak dapat nak share pasal progress baby kat dalam pewot ni. But, Alhamdulillah...baby n mak baby semua sihat. Kandungan dah masuk 29th weeks. Tak banyak yang berubah..cuma baby dah makin aktif skarang ni. Lagi2 time mama dia nak membuta..midnight je dia berguling-guling sakan kat dalam.

Tapi takpe, aku lagi suka kalau baby ni aktif sebab aku tau yang dia sihat. Cuma skarang ni macam dah nak start muntah balik cam dulu. Actually, aku takdelah mabuk teruk pun. Even masa mula2 mengandung pun aku ok je. Cuma aku takleh nak makan lebih sikit..sure muntah. So, skarang ni memang makan sikit je.

Next week, baru nak wat detail scan kat KK sebab last month doc tak scan pun. Doc cakap..30th weeks nak wat detail scan..so, mase last month dia tak scan.

Nak citer sikit pasal rumah baru.. Rumah sewa je. Cuma rumah ni memang baru. Lepas siap je, tuan rumah ni terus bagi sewa kat kitorang. Selesa sikit compared dgn rumah lama. Lagipun dekat sikit dengan rumah mama. So, kalau ape2..senang. Yelah, Cik Abang bukannya selalu ada kat umah. Pegi and balik keja tak nampak matahari. Sebab tu pindah kat area rumah mama.

Aku sentiasa berdoa agar kami dimurahkan rezeki dan dapat beli rumah sendiri, InsyaAllah..

Ok lah, sampai sini je pot pet kali ni. Next time bila dah pasang streamyx nanti..aku update la ape2 yang citer yang dah terlepas. Walaupun dah basi, akan ku update jua. Cheh!

Ok, bubye!!

No comments:

Post a Comment