click! click!

Saturday, February 23, 2013

LEPAK LEPAK KAT ALIBABA KARAOKE, GIANT TAMPOI..

ASSALAMMUALAIKUM

Sape kat sini kaki karok?? Angkat tangan!! Aku memang kaki karok. Family aku pun sama. Dulu2 masa aku kecik2..aku sangatlah rajin masuk pertandingan karoke.. bajet suara sedap sangat.. eh..tapi akak menang hokayy!! Alah, setakat kat skolah mase dolu2.. saje suke2. Bila aku dah skolah menengah..dah masuk skolah Arab, konon insaf la sikit..xde maknanya! Masuk nasyid pulakk..haha..


Pastu pulak, dah kawen ni..tak sangka dapat suami yang kaki karok juge.. So, haruslah aku dengan Cik Abang suka gi melepak karoke. Melepak dengan suami dan family tak salah ye kengkawan.. Actually ade je set karoke kat umah..tapi kat umah macam tak bestlah. Sebab kat umah tak banyak lagu yang best2.. Gi karoke kat luar jelah..senang. Carilah lagu ape yang ko nak...nyanyi lah puas2.


tempat yang aku biase menyumbangkan suara sumbangku ini.. :)
kat JB xde Redbox dah.. sedih..


ni masa birthday mama..



Ni masa Cik Abang baru balik dari Sarawak..
Lepas Raya tahun lepas..
psst..tengok..gelap je kulitnya tu... :)




mase CNY haritu..saje nak elak bising orang main mercun kat umah tu..
bising dengar suara sumbang sendiri takpe..
kul 1.30am ni... :)



Sambil nyanyi..sambil makan..




Cik Abang eksen nyanyi menghayati nyanyiannya...


Selalunya kitorang akan amik package 2 jam. Ade hari hari yang ade special price.. tapi kalo takde special price pun..tak la mahal mana... kira harga mampu la.. tengok harga kat bawah ni...



ni package dari 7pm onwards..

yang ni package 2pm-7pm


ni special package hari ahad.. ade hi-tea buffet..
makanan dia adalah boleh tahan sedap..

ade jugak package birthday..

Kalau nak laaagii murah..pegilah weekdays..pagi.. memang murah...


p/s: nanti malam nak ajak Cik Abang gi karok la.. hehehe..tu pun kalo dia tak keja esok..

No comments:

Post a Comment